کد خبر: ۷۶۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
تعداد بازدید: ۳۹۹
لیگ که به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود کنار همه هیجان و جذابیت جنگ قهرمانی و سهمیه و بقا، مقصد آینده ستاره‌های لیگ سوژه داغ رسانه‌ها می‌شود.
پایان قرارداد 15 بازیکن چالش جدی پرسپولیس و استقلال/ ستاره‌های سرخابی در رصد شیخ‌نشین‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،لیگ که به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود کنار همه هیجان و جذابیت جنگ قهرمانی و سهمیه و بقا، مقصد آینده ستاره‌های لیگ سوژه داغ رسانه‌ها می‌شود. این‌که کدام ستاره آبی و قرمز قراردادشان تمام می‌شود و کجا می‌روند و چه ستاره‌هایی از تیم‌های دیگر مد نظر پرسپولیس و استقلال هستند. حالا هم که 4 هفته به پایان مسابقات لیگ هفدهم باقی مانده گمانه‌زنی درباره مقصد ستاره‌ها آغاز شده هرچند پیش از سال نو هم اخبار و شایعاتی درباره ستاره‌های سرخابی و دیگر ستاره‌های لیگ بود.


 
15 بازیکن سرخابی در پایان لیگ قراردادشان تمام می‌شود و این یعنی کار دشوار مدیران پرسپولیس و استقلال برای نقل‌وانتقالات لیگ هجدهم. البته کار پرسپولیسی‌ها به مراتب دشوارتر است چراکه آن‌ها از پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی محروم هستند و باید اولویت را به حفظ 7 ستاره‌ای که قراردادشان تمام می‌شود، بگذارند و در ادامه هم به دنبال بازیکنان جوان و زیر 23 سال باشند. محسن مسلمان، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، صادق محرمی و فرشاد احمدزاده از جمله بازیکنان شاخص پرسپولیس هستند که قراردادشان رو به اتمام است و گفته می‌شود همه‌شان از تیم‌های داخلی و خارجی پیشنهادهای خوبی دارند. صادق محرمی مدت‌هاست مدنظر کروات‌ها قرار گرفته و از نظر مالی هم شرایط دینامو خوب است، مسلمان هم احتمال قطری شدنش زیاد است، امیری هم پیشنهاد خارجی دارد، کامیابی‌نیا و فرشاد احمدزاده هم بی‌میل نیستند لژیونر شوند و آن‌ها هم مدعی هستند پیشنهاد عربی و خارجی دارند. با این شرایط برانکو می‌داند فصل آینده با چه چالش‌های جدی مواجه است. در سیاست و تدابیر گلخانه‌ای او فضا برای حضور تعداد محدودی بازیکن فراهم است. ناشناخته‌ترها، جوانان و بازیکنان رده‌های پایه کمتر مجال عرض‌ اندام را در پرسپولیس 2 فصل اخیر پیدا کرده‌اند و اساسا تیم‌های رده‌های پایه پرسپولیس در تزریق بازیکن به تیم بزرگسالان با فقر کلی مواجه‌اند. حالا اما باید بیشتر، عمیق‌تر و بهتر جوان‌ها را دید و شاید این تنها راه عبور پرسپولیس از بحران باشد.


 
در تیم استقلال هم شرایط مثل پرسپولیس است با این تفاوت که آبی‌ها از نقل‌وانتقالات محروم نیستند و راحت‌تر می‌توانند با ستاره‌های‌شان سر تمدید قرارداد چانه بزنند. وریا غفوری، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، علی قربانی، فرشید باقری و لئوناردو پادوانی 8 بازیکنی هستند که در پایان لیگ هفدهم بازیکن آزاد محسوب می‌شوند. عملکرد اکثر این بازیکنان هم در فصل جاری مطلوب و قابل قبول بوده و باشگاه استقلال با تاکید خاص وینفرد شفر سعی دارد آن‌ها را حفظ کند. اما وریا و جپاروف پیشنهاد خارجی دارند و مثل همیشه تیم‌های متمول حوزه خلیج فارس دست روی ستاره‌های لیگ ایران گذاشته‌اند. شنیده‌ها حاکی است که قطری‌ها به دنبال جذب سرور جپاروف، هافبک استقلال هستند و مبلغ قابل توجهی را هم حتى به این بازیکن پیشنهاد کرده‌اند. البته هنوز نامه‌اى براى جذب این بازیکن به دست مسئولان نرسیده با این حال شفر روی حفظ ستاره ازبک تیمش تاکید خاصی دارد و از مسئولان باشگاه خواسته هر طور شده فرمانده آبی‌ها را نگه دارد. البته او از سپاهان هم پیشنهاد خوبی دارد اما ظاهرا در جمعی گفته که در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند و از شرایطش در این تیم راضی است. مدافع ملی‌پوش آبی‌ها هم سخت مورد توجه واسطه‌های خارجی است. به گزارش خراسان، چند روز پیش بود که یک باشگاه پولدار ژاپنی با مدیر برنامه‌های وریا غفوری تماس گرفت و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی به او داد؛ 10 میلیارد تومان برای 2 فصل! حال با این پیشنهادهای وسوسه‌انگیز مسئولان باشگاه استقلال باید حسابی سر کیسه را شل کنند تا ستاره‌های‌شان را نگه دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: