کد خبر: ۷۶۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۹
امام جمعه کرمان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به هجمه های سنگین چند روز اخیر علیه قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: برخی افراد ناجوانمردانه و غیرمنصفانه به زحمات وخدمات مجموعه قضائی که کارهای سنگینی برعهده آن است حمله می‌کنند.
برخی افراد غیرمنصفانه به خدمات قوه قضائیه حمله می‌کنند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در دیدار با رییس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضائی استان کرمان اظهار داشت: مسئولان قضائی بدانند که هجمه ها و فشارها علیه قوه قضائیه چیزی از ارزش و اجر اخروی کار آنها در پیشگاه خداوند کم نمی‌کند زیرا طبق روایات بیشترین اجر و ثواب مخصوص کارهای سخت ودشوار است.

امام جمعه کرمان تصریح کرد:قوه قضائیه یکی از ارکان مهم و اثر گذار نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و محور اصلی کار در دستگاه قضائی عدالت است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بر حمایت ائمه جمعه از سیستم قضائی استان کرمان تاکید کرد و سالی سرشار از موفقیت را برای مسئولان ارشد قضائی استان از درگاه خدواند متعال مسئلت نمود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: