کد خبر: ۷۶۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۴۶۲
وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی ها به بهبودی مدافع تیمش و استفاده این بازیکن در بازی الهلال امیدوار است.
به گزارش خبرداغ ، در بازی بعدی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا دستان سرمربی آبی ها خالی است چرا که روزبه چشمی و امید ابراهیمی با دریافت اخطار از داور بازی استقلال و الریان بازی با الهلال عربستان را از دست دادند.

 

این در حالی بود که شفر در دیدار استقلال با الریان قطر در دفاع میانی از زوج پژمان منتظری و آرمین سهرابیان استفاده کرد و قصد داشت در دیدار با الهلال عربستان از زوج منتظری و چشمی استفاده کند که با چشمی محروم شد و این اتفاق نخواهد افتاد.

 

 

لذا با توجه به این اوضاع استقلال سرمربی استقلال نیاز مبرمی به بازگشت مجید حسینی به ترکیب دارد این بازیکن چند هفته ای است در کلینیک مشغول درمان پای آسیب دیده اش است.

 

حالا سرمربی استقلال از کادر پزشکی تیمش درخواست کرده که هر چه سریعتر این بازیکن را آماده حضور در تمرینات کنند زیرا حسینی باید در دیدار با الهلال در کنار منتظری جای روزبه چشمی محروم را پر کند.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: