کد خبر: ۷۶۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۲۵۱
تصاویر ورزشگاه آزادی در آن روزها، سکو های خالی تماشاگران را به روشنی نشان می داد که هواداران دیگر همان هوادارهای قدیمی نیستند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار حساس در چهارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با الریان قطر در تهران و همچنین در دیدار سایپا با استقبال بسیار ضعیف هواداران پرسپولیس همراه بود. 

 

تصاویر ورزشگاه آزادی در آن روزها، سکو های خالی تماشاگران را به روشنی نشان می داد که هواداران دیگر همان هوادارهای قدیمی نیستند.

 

 

 بعد از باخت در داربی تهران، پرسپولیسی‌ها به سایپا هم باختند تا برای مسجل کردن قهرمانی‌شان در لیگ هفدهم همچنان به کسب همان یک امتیاز معروف نیاز داشته باشند. نکته عجیب در حاشیه بازی با سایپا اما استقبال ضعیف هواداران از این بازی بود. 

 

 

با این همه به نظر می رسد که هواداران پرسپولیس آن شور و شعف قبلی که قبل از دو عنوان قهرمانی را داشتند را ندارند و مثل قبل دیگر برای حمایت از تیم محبوبشان پای کار نیستند. امسال ورزشگاه آزادی برای مسابقات آسیایی پرسپولیس هم پر نشده و اگر واقعا هواداران این تیم بعد از آن همه سال انتظار به همین زودی از موفقیت‌های تیم‌شان اشباع شده باشند، اتفاق عجیبی رخ داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: