کد خبر: ۷۶۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
تعداد بازدید: ۲۲۰
وزیر ارتباطات در خصوص گزارش اشکال پیام‌رسان سروش عنوان کرد: به کسی که اشکال پیام‌رسان سروش را گزارش کرد باید جایزه داد،‌ حفظ اطلاعات مشترکین توسط پیام‌رسان‌ها و سرویس‌های داخلی شفاف اعلام شود.
محمد جواد آذری جهرمی: باید به کسی که اشکال پیام‌رسان سروش را گزارش کرد، جایزه داد/ از عذرخواهی هم البته کسی کوچک نمی‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد جواد آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت:

با سلام در خصوص ایراد امنیتی گزارش شده در سروش؛ یکی از مراحل رشد هر سامانه ارائه محصول و ارزیابی است. جای دوستان سروش بودم همین امروز به کسی که این اشکال را گزارش کرده جایزه می‌دادم و مسابقه‌ای می‌گذاشتم تا سایر اشکالات را هم گزارش کنند. 

البته این ایراد را جوانی شهرستانی هفته پیش برای بنده فرستاده بود که به مدیران سروش اطلاع دادم،‌ پاسخ دادند این مشکل در نسخه‌های اول تلگرام هم بوده و اساسا نیاز به تغییر یک سری ساختارهاست که در حال انجام است و تا هفته آتی برطرف می‌شود. 

از عذرخواهی هم البته کسی کوچک نمی‌شود و به ذهن هم خوب خواهد آمد. شاید بهتر باشد که شرایط حفظ اطلاعات مشترکین توسط پیام رسان‌ها و سرویس‌های داخلی شفاف اعلام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: