کد خبر: ۷۶۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۶۵۰
زردپوشان اصفهان پس از آنکه به ستاره پرسپولیس پیشنهاد دادند سراغ یک بازیکنی رفتند که پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را داشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، زردپوشان اصفهان پس از آنکه به ستاره پرسپولیس پیشنهاد دادند سراغ یک بازیکنی رفتند که پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را داشت.

 

 همانطور که می دانید استقلال سال گذشته به دلیل محرومیت از جذب بازیکن در نقل‌و انتقالات‌ نمی توانست از هافبک ازبکستانی خود استفاده کند لذا سرور جپاروف به اصفهان رفت و مدتی برای سپاهان بازی کرد.

 

 

در همین رابطه مدیر برنامه‌های سرور جپاروف با ستاره بی چون و چرای استقلال در این روزها پیرامون پیشنهاد سپاهان و یکی، 2 تیم دیگر صحبت کرده، ولی گویا این بازیکن ارزنده همه چیز را به پایان فصل موکول کرده و قصد دارد فعلا تمرکزش را روی بازی های استقلال بگذارد.

 

البته گفتنی است جپاروف از حضور در جمع آبی ها راضی است و با توجه به صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان بیشتر تمایل دارد در جمع آبی‌پوشان بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: