کد خبر: ۷۶۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
تعداد بازدید: ۲۹۵
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال مقابل الریان بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و آبی پوشان در هر دو نیمه حساب شده و با برنامه کار کردند و مزد تلاش و برتری خود را نیز گرفتند.
علی جباری: استقلال مقابل الریان مزد تلاش و برتری خود را گرفت/ تیم شفر روی غلتک افتاده استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره برد حساس این تیم مقابل الریان قطر به خبرنگار برنا گفت: روی هم رفته استقلال بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و آبی پوشان در هر دو نیمه حساب شده و با برنامه کار کردند و مزد تلاش و برتری خود را نیز گرفتند.

 

وی افزود: خوشبختانه وضعیت استقلال به گونه‌ای شده است که می‌توان گفت آبی‌پوشان روی غلتک افتاده اند و البته نباید فراموش کنیم حضور و حمایت هواداران تاثیر بسیار زیادی در روحیه آبی‌پوشان داشت و بنده از همین جا از تک تک هواداران تشکر می کنم. به گزارش برنا، بخش پایانی صحبت های رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال درباره بازی این تیم مقابل سیاه جامگان بود، جباری در این باره اظهار داشت: بازی با تیم‌هایی که برای بقا در لیگ می‌جنگند بسیار سخت است و استقلال به هیچ وجه نباید این تیم را دست کم بگیرد، من فکر می‌کنم استقلال با همین روند می تواند به راحتی سیاه جامگان را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: