کد خبر: ۷۶۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۷
مهدی سنایی:
سفیر کشورمان در روسیه تاکید کرد: برگزاری همزمان اجلاس سران ایران، روسیه و ترکیه در آنکارا و اجلاس امنیتی مسکو می‌‌‌‌تواند نتایج موثری را برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه ما داشته باشد.
همکاری ایران، روسیه و ترکیه در سوریه در کاهش تاثیر تروریسم موثر بوده است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مهدی سنایی در خصوص برگزاری همزمان اجلاس سران سه کشور ایران، روسیه و ترکیه در آنکارا و اجلاس امنیتی مسکو با حضور وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت: همکاری ایران، روسیه و ترکیه یکی از نمونه‌‌‌های همکاری‌های منطقه‌‌‌ای است که دستاوردهای قابل توجهی را در برداشته است و این تاییدی است بر اینکه همکاری‌های درون منطقه‌‌‌ای برای حل مشکلات از دستاوردهای بیشتری برخوردار هستند. 

وی افزود: همکاری سه کشور در کاهش تاثیر تروریسم و مقابله با گروه‌‌های تروریستی بسیار موثر بوده است. 

سفیر ایران در ترکیه با اشاره به حضور روحانی، پوتین و اردوغان در این نشست اظهار داشت: اجلاس روسای جمهور سه کشور و حضور همزمان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در اجلاس امنیتی مسکو که با حضور وزرای دفاعی تعداد زیادی از کشورها برگزار می‌‌‌شود، تاکید مجددی است بر اینکه مشکلات و بحران‌های منطقه تنها از مسیر رایزنی و گفت‌وگو و همکاری‌های منطقه‌ای قابل حل هستند. 

سنایی ادامه داد: برگزاری همزمان اجلاس سران ایران، روسیه و ترکیه در آنکارا و اجلاس امنیتی مسکو می‌‌‌‌تواند نتایج موثری را برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه ما داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: