کد خبر: ۷۶۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۵۸۳
نخستین اکران مردمی فیلم «مصادره» بعد از تعطیلات نوروزی با حضور رضا عطاران و دو بازیگر زن ارمنستانی میلنا واردانیان و آلیسا میلکستیان در پردیس سینمایی «شهرک» برگزار می‌شود.
دیدار مردمی رضا عطاران و دو بازیگر ارمنستانی «مصادره»
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی پردیس سینمایی «شهرک»، رضا عطاران به همراه دو بازیگر زن ارمنستانی میلنا واردانیان و آلیسا میلکستیان روز سه شنبه (۱۴ فروردین ماه) در دو سانس ویژه ۱۴ و ۱۵:۳۰ در پردیس سینمایی «شهرک» با مردم دیدار می‌کنند.

این فیلم نخستین تجربه کارگردانی مهران احمدی به شمار می‌آید که توسط محمد حسین قاسمی تولید شده است و علاوه بر عطاران چهره‌هایی چون هومن سیدی، بابک حمیدیان، مزدک میرعابدینی و هادی کاظمی در این فیلم بازی می‌کژنند.

علاوه بر اختصاص دو سانس ویژه نمایش فیلم «مصادره» در پردیس سینمایی «شهرک»، دست‌اندرکاران اجرایی این پردیس پیش بینی حضور و استقبال مخاطبان در نخستین اکران مردمی عوامل این فیلم سینمایی را در بعد از تعطیلات نوروز کرده و سه سانس ۱۶، ۱۷:۳۰ و ۱۸ را نیز در جدول اکران این پردیس تعریف کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: