کد خبر: ۷۶۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
تعداد بازدید: ۲۱۵
در پی وقوع زمین‌لرزه ۵.۳ ریشتری در سرپل‌ذهاب در ساعت ۱۳:۰۵ امروز، سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که با توجه به ارزیابی به عمل آمده در منطقه سرپل ذهاب، این زلزله هیچ خسارت جانی و مصدومیتی به همراه نداشته است.
زلزله امروز در سرپل‌ذهاب هیچ خسارت جانی و مصدومیتی در پی نداشته است
به گزارش خبرداغ ، عادل شفیعی از اعزام ۱۶ تیم ارزیاب هلال‌احمر در پی وقوع زلزله ۵.۳ ریشتری در سر پل ذهاب کرمانشاه خبر داد و گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر وارد آمدن خسارت جانی و مالی اعلام نشده است.

وی افزود: این زلزله ساعت ۱۳:۰۵ در عمق ۸ کیلومتری زمین حوالی سرپل‌ذهاب، ۲۳ کیلومتری قصرشیرین، ۳۲ کیلومتری گیلانغرب در استان کرمانشاه رخ داده است.

مجتبی خالدی - سخنگوی سازمان اورژانس کشور- نیز اعلام کرد که با توجه به ارزیابی به عمل آمده در منطقه سرپل ذهاب، زمین لرزه ۵.۳ ریشتری که در ساعت ۱۳:۰۵ در این منطقه رخ داد، هیچ خسارت جانی و مصدومیتی به همراه نداشته است.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: