کد خبر: ۷۶۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۵
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نقاط ضعف نسف‌قارشی را می‌شناسیم گفت: فردا به دنبال برد هستیم.
صحبت‌های محمد انصاری در آستانه بازی نسف‌قارشیبه گزارش خبرداغ به نقل از مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نقاط ضعف نسف‌قارشی را می‌شناسیم گفت: فردا به دنبال برد هستیم.


محمد انصاری در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیم‌های نسف‌قارشی و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم نسف را خیلی خوب آنالیز کردیم و با نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا هستیم. می‌دانیم شرایط این بازی با بازی رفت کاملاً متفاوت است و حساسیت خاص خودش را دارد.


وی افزود: فقط برای صدرنشینی در گروه رقابت می‌کنیم. با تمام احترامی که برای حریفان خود قائل هستیم، فردا هم فقط برای برد به زمین می‌رویم. به نوشته تسنیم، بازیکن پرسپولیس گفت: در پایان صحبت‌هایم آرزوی سلامتی برای همه مردم کشورم دارم. امیدوارم فردا یک بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند را شاهد باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: