کد خبر: ۷۶۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۲۱۸
رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت: تصادف خودروی کامیون با پراید در محور "مسجد سلیمان - اندیکا" 6 کشته و 7 مصدوم برجای گذاشت.
6 کشته و 7 مجروح در برخورد کامیون با پراید در اندیکابه گزارش خبرداغ، سرهنگ "رضا دولتشاهی" گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در خصوص وقوع یک فقره تصادف در محور "مسجد سلیمان- اندیکا" ، بلافاصله ماموران پلیس و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی توسط ماموران مشخص شد، یک دستگاه خودروی کامیون به دلیل نقص سیستم ترمز با یک دستگاه پراید تصادف کرده است که دو نفر از سرنشینان خودروی پراید و چهار نفر از کامیون به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باختند و هفت مصدوم دیگر توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خوزستان بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: سیستم ترمز از موارد بسیار مهمی است که حتما باید به آن توجه کرد زیرا در جاده ها و آزاد راه ها به دلیل اینکه سرعت وسیله نقلیه از مناطق داخل شهر بیشتر است، ایمنی و سلامت ترمز، اهمیت خاصی دارد.
منبع: ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: