کد خبر: ۷۶۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۲۰۷
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: شاگردان برانکو می‌توانند امسال در آسیا موفق شوند.
تیم‌ ملی مهم است اما پرسپولیس هم اهمیت داردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: شاگردان برانکو می‌توانند امسال در آسیا موفق شوند.


حمید درخشان در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی در این رقابت‌ها داریم و اگر بتوانیم دوشنبه نسف قارشی را شکست دهیم صعودمان قطعی خواهد شد.


وی ادامه داد: البته بازی با تیم‌های ازبکستانی همیشه سخت است چرا که این تیم‌ها معمولا فوتبال قدرتی را در زمین اجرا می‌کنند و این کار را کمی سخت می‌کند. البته من به این تیم امیدوارم و می‌دانم که پرسپولیس می‌تواند در آسیا موفق شود.


سرمربی سابق تیم پرسپولیس در خصوص اینکه کی‌روش ملی‌پوشان را ۴۰ روز قبل از جام‌جهانی خواسته و تکلیف باشگاه‌های ایرانی حاضر در آسیا چه می‌شود به نامه نیوز گفت: جام‌جهانی آوردگاه مهمی است اما لیگ قهرمانان آسیا هم اهمیت بالایی دارد و این طور نیست که این بازی‌ها بی‌اهمیت باشد.


درخشان تصریح کرد: همه ما مردم ایران تیم ملی کشورمان را دوست داریم و تعصب زیادی هم به آن داریم اما باید بپذیریم همان طور که تیم ملی کشورمان مهم است پرسپولیس هم اهمیت زیادی دارد. خیلی از مردم با این تیم و نتایجش زندگی می‌کنند و این طور نیست که پرسپولیس اهمیت نداشته باشد. به نوشته نامه، وی خاطر نشان کرد: باید تعامل خوبی بین باشگاه‌ها و تیم ملی به وجود بیاید. هم تیم ملی مهم است و هم پرسپولیس. باید منافع باشگاه‌ها در نظر گرفته شود و باید پذیرفت که تیم ملی از دل همین باشگاه‌ها به وجود می‌آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: