کد خبر: ۷۶۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۱
سخنگوی اورژانس گفت: تصادف چند خودرو در محور دشت -جنگل گلستان 13 مصدوم داشت که 2 مصدوم با شدت جراحات بیشتر به بیمارستان شهید مطهری گنبد انتقال داده شدند.
حادثه رانندگی در جنگل گلستان با 13 مصدوم
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد: در پی حادثه تصادف و برخورد چند خودرو در محور دشت -جنگل گلستان بلافاصله اورژانس 115 و جمعیت هلال احمر کلاله در محل حادثه حاضر شده و ضمن امدادرسانی، مصدومین را به بیمارستان کلاله انتقال دادند.
خالدی خاطرنشان کرد: این حادثه که 13 مصدوم داشت پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی 2 مصدوم که شدت جراحات وارده آنان بیشتر بود به بیمارستان شهید مطهری گنبد انتقال داده شدند و بقیه مصدومین در بیمارستان کلاله در حال مداوا هستند

اورژانس 115 ضمن آرزویی سفری خوش برای همه مسافران به رانندگان توصیه می‌کند با توجه به بارندگی و لغزندگی جاده‌ها و شلوغی مسیرها ضمن مدیریت زمان سفر، قوانین رانندگی را رعایت کنند.

گفتنی است این سانحه رانندگی حدود ساعت هشت و ده دقیقه صبح امروز شنبه درمحور دشت -جنگل گلستان اتفاق افتاد.
منبع: باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: