کد خبر: ۷۶۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
تعداد بازدید: ۲۵۵
سرمربی تیم ملی چالش جدید با باشگاههای لیگ برتری در سال ۹۷ را استارت زد.
اولین چالش کی روش در سال جدیدبه گزارش خبرداغ ، سرمربی تیم ملی چالش جدید با باشگاههای لیگ برتری در سال ۹۷ را استارت زد. او در کنفرانس خبری بعد از بازی با الجزایر با انتقاد از وضعیت بازیکنان شاغل در لیگ برتر این مثال را زده که بازیکنان او این شانس را ندارند که ۱۰ بار مقابل رونالدو بپرند. او با اشاره به قدرت حریفانش در جام جهانی سراغ خواسته ویژه اش از فدراسیون و باشگاهها رفته.

 

اینکه بازیکنان را در اردو داشته باشد و باشگاهها قید ملی پوشانشان را بزنند:” مهاجم مرکزی تیم الجزایر به راحتی به پرسپولیس سه گل زد. او می‌تواند در تمام صحنه‌های تک به تک پیروز شود چون قدرتمند و قوی است.

 

اکنون زمانی است که فدراسیون ما و افرادی که در فوتبال ما مسئولیت دارند باید تصمیم‌گیری کنند. اکنون زمانی است که یا همه چیز را داریم یا هیچ چیز نداریم بنابراین ضروری است که بازیکنان با من کار و تمرین کنند تا برای حضور در جام جهانی آماده شوند.نکته کلیدی این است که بازیکنان‌مان را در راه پیشرفت و آمادگی بهتر قرار دهیم و به این منظور راه دیگری به جز انجام تمرینات ویژه نداریم. 

 

ما از حالا ۴۰ روز زمان داریم. اکنون زمانی است که باید تصمیم بگیریم. فردا دیر است. تمرینات و مسابقات داخلی برای بازیکنان ما کافی نیست. هر مربی‌ای که بگوید این حرف درست نیست، دروغ می‌گوید و حقیقت را به شما نمی‌گوید. اکنون چه چیزی برای ایران اهمیت دارد؟ لیگ داخلی یا جام جهانی؟ اکنون کسانی که مسئولیت دارند باید تصمیم بگیرند، رییس محترم فدراسیون فوتبال و وزیر محترم ورزش. عربستان تصمیمش را گرفته است؛  به گزارش شفقنا، بازیکنان این تیم در اردو حضور دارند و برای باشگاه‌هایشان بازی نمی‌کنند. ما می‌توانیم چنین تصمیمی بگیریم؟ این سوالی است که وجود دارد.”


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: