کد خبر: ۷۶۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
تعداد بازدید: ۳۱۹
سرمربی مشهور ایتالیایی پس از جدایی از باشگاه چینی به گزینه اول مربیگری در تیم ملی کشورش تبدیل شده است.
کاپلو، گزینه اول سرمربیگری تیم ملی ایتالیابه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: فابیو کاپلو، سرمربی مشهور ایتالیایی پس از تأیید خبر جدایی‌اش از باشگاه چینی «جیانگ‌سو سونینگ» به گزینه اول سرمربیگری تیم ملی کشورش تبدیل شده است.

مرد مشهور دنیای فوتبال پس از نتایج ضعیف ابتدای فصل تیم چینی برای جدایی از این تیم به توافق رسید و حالا امیدوار است پس از دو بازی دوستانه آتی تیم ملی ایتالیا به جای لوئیجی دی‌بیاجو، سرمربی موقت لاجوردی‌ها، هدایت غایب بزرگ جام جهانی 2018 را بر عهده بگیرد.

روبرتو مانچینی، آنتونیو کونته، کارلو آنچلوتی و کلودیو رانیری، رقبای کاپلو برای مربیگری در تیم ملی ایتالیا هستند، اما شانس سرمربی سابق میلان، رم، یوونتوس و رئال مادرید بیش از آنها ارزیابی می‌شود.

گفتنی است باشگاه چینی پس از جدایی کاپلو با امضای قراردادی سه ساله، کازمین اولاریوی رومانیایی را به‌عنوان جانشین کاپلو معرفی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: