کد خبر: ۷۶۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۳۹۳
بیش از 6 هزار و 800 گردشگر در ششمین روز از تعطیلات نوروزی از امکانات کمپ های اقامتی کیش استفاده کردند.
کمپ های اقامتی کیش میزبان بیش از 6 هزار و 800 مسافر در ششمین روز از فروردینبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در ششمین روز از فروردین ۹۷ بیش از 6 هزار و 800 تن از گردشگران نوروزی از امکانات چادرهای استیجاری شخصی کمپ های نوروزی کیش استفاده کردند.

در این روز یک هزار و 349 مسافر در کمپ استیجاری متاهلی، 90 مسافر در کمپ مجردي استيجاری و ۳۳۵ نفر از گردشگران نیز در کمپ استيجاری ایثارگران اقامت داشته اند.

 همچنين 4 هزار و 139 مسافر با استفاده از چادرهای شخصی در کمپ متاهلی و ۱۳۱ نفر نیز در کمپ مجردی اسکان یافتند.680 مسافر در این روز از امکانات کمپ پدیده شاندیز بهره مند شدند و 147 نفر از فرهنگیان نیز در كمپ مدارس اسکان داده شدند.

 بنابر آمارهای اعلام شده در مجموع 6 هزار و 871 مسافر در روز ششم فروردین با استفاده از چادر های استیجاری و شخصی در کمپ های نوروزی جزیره کیش اقامت کرده اند.

 گفتنی است، جزیره زیبای کیش به عنوان یکی از مقاصد پر طرفدار گردشگری کشور سالانه میزبان بیش از یک میلیون و هشتصد هزار گردشگر داخلی و خارجی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: