کد خبر: ۷۶۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۲۲۰
پرسپولیس و سایپا هشتمین دیدار پرسپولیس با تیم های همشهری محسوب می شود.
هشتمین شهرآورد فصل پرسپولیس چه نتیجه ای خواهد داشت؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،شاگردان برانکو ایوانکوویچ در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته اند و تیم های بزرگ کشور را یکی پس از دیگری شکست داده اند. آن ها در جدال با تیم های همشهری هم عملکرد خوبی از خود به ثبت رسانده اند و حالا در هشتمین بازی به دنبال پنجمین برد هستند.


نفت تهران، پیکان، استقلال و سایپا حریفان تهرانی پرسپولیس به شمار می روند که هر یک در این فصل حداقل یک بار طعم باخت مقابل پرسپولیس را چشیده اند.


پرگل ترین پیروزی سرخپوشان مقابل تیم نفت تهران بود که با نتیجه 3-0 به پایان رسید. البته آن ها یک برد سه گله دیگر هم داشتند که در بازی با پیکان بود. به نوشته ورزش سه، پرسپولیسی ها در این 7 بازی 9 گل زده اند که علی علیپور با 4 گل، بیشترین سهم را در آن ها داشته است. پایتخت نشینان نیز 3 بار موفق به گشودن دروازه این تیم شده اند.
نفت 0 پرسپولیس 3 (طارمی، احمدزاده، طارمی)
پرسپولیس 0 پیکان 1
پرسپولیس 1 استقلال 0 (علیپور)
سایپا 0 پرسپولیس 2 (گل به خودی، علیپور)
پرسپولیس 0 نفت تهران 0
پیکان 1 پرسپولیس 3 (منشا، علیپور، علیپور)
استقلال 1 پرسپولیس 0
پرسپولیس ؟ سایپا ؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: