کد خبر: ۷۶۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۲۳۶
هافبک مقدونیه ای تیم فوتبال استقلال از زمانی که با این تیم قرارداد امضا کرده، با مشکلاتی روبرو شده است که نتوانسته هنوز برای این تیم حتی یک دقیقه هم به میدان برود.
بازیکن خارجی استقلال نیامده از می رود!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،حدود یک ماه قبل بود که بویان هافبک مقدونیه‌ای بعد از شرکت در تست‌های پزشکی باشگاه استقلال به عضویت این باشگاه در آمد.

 

استقلالی ها بعد از جذب مامه تیام که بازیکن با کیفیتی است به فکر خط هافبک خود افتادند تا در این پست هم خیالشان راحت شود و این شد که با بویان به توافق رسیدند.

 

در این بین حواشی زیادی به وجود آمده که این بازیکن روزی که با استقلال قرارداد امضا کرد، مصدوم بود و این موضوع ابهام های زیادی در مورد این بازیکن به وجود آورده است.

 

امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که بویان چه زمانی مصدوم شد گفته است: او در اولین تمرین استقلال مچ پایش پیچ خورد و با این مشکل روبرو شد. او زمانی که به استقلال آمد از نظر سلامت در وضعیت ایده آلی قرار داشت.

 

به هر حال این بازیکن از همان اول مشخص شد که از یک مصدومیت رنج می برد و نمی تواند به میدان برود و نه تنها گره ای از مشکلات استقلال باز نکرد بلکه یک مشکل به مشکلات تیم اضافه کرد و این در حالی است که همچنان توانایی اش برای بازی این بازیکن در تیم استقلال در حاله ای از ابهام است.


نکته دیگر اینکه استقلال در میانه میدان و برای پست هافبک بازیساز، بازیکنانی نظیر سرور جپاروف،فرشید اسماعیلی و حتی داریوش شجاعیان را در اختیار دارد و با این وضع بعید است چندان به بویان بازی برسد به همین جهت این هافبک مقدونیه ای یکی از کاندیداهای جدی ترک استقلال در پایان فصل خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: