کد خبر: ۷۶۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۲۱۱
قائم مقام شهردار منطقه ۴ تهران گفت: اقدامات ستاد گردشگری شهرداری تهران امسال در مقایسه یا سال های گذشته،منسجم تر و با تدبیر و برنامه ریزی بهتر است.
اقدامات ستاد گردشگری شهرداری تهران منسجم تر از سنوات قبل است/ مسئولان شرایط را برای میزبانی از میهمانان نوروزی و گردشگران مهیا کرده اندقائم مقام شهردار منطقه ۴ تهران گفت: اقدامات ستاد گردشگری شهرداری تهران امسال در مقایسه یا سال های گذشته،منسجم تر و با تدبیر و برنامه ریزی بهتر است.

به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، "محمد خبازها"در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران با تبریک سال نو ظهار داشت:سالی بسیار خوش توام با امنیت  و آرامش خاطر برای همه هموطنان مخصوصا شهروندان شریف تهرانی آرزو میکنم.

وی در ارزیابی اقدامان ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت:هر ساله  شهرداری تهران همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی در حوزه گردشگری اقداماتی انجام می دهد اما امسال عملکرد ستاد گردشگری  منظم تر و با تدبیر  و برنامه ریزی بیشتری در حال انجام است.

قائم مقام شهردار منطقه ۴ تهران افزود: در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، مسئولان شهری شرایط را برای میزبانی از میهمانان نوروزی و گردشگران مهیا کرده اند و آماده ارائه مطلوبترین خدمات به مسافران نوروزی هستیم.

وی ادامه داد: در منطقه ۴ تهران نیز با اقدامات خوب مهندس سیف و دیگر همکارانشان بویژه در باغ پرندگان در خدمت شهروندان هستیم و در صددیم میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: