کد خبر: ۷۶۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
تعداد بازدید: ۱۹۲
کادر پزشکی تیم ملی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا دو مهاجم ارزشمند تیم، برای دیدار برابر الجزایر آماده شوند.
تلاش کادر پزشکی برای رساندن طارمی و آزمون به الجزایربه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،کادر پزشکی تیم ملی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا دو مهاجم ارزشمند تیم، برای دیدار برابر الجزایر آماده شوند.


تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار دوستانه خود در شرایطی برابر تونس قرار گرفت و با شکست یک بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد که سردار آزمون و مهدی طارمی دو مهاجم ارزشمند تیم ملی به دلیل مصدومیت از دسترس کی روش خارج بودند، اما به نظر می رسد با تلاش کادر پزشکی این دو بازیکن می توانند برابر الجزایر راهی میدان شوند و ترکیب تیم ملی در بخش تهاجمی نیز به فراخور تغییراتی را تجربه خواهد کرد.


شاگردان کی روش روز هفتم فروردین ماه در سومین مسابقه دوستانه خود طی روزهای اخیر به مصاف الجزایر می روند به نوشته ورزش سه در این بازی ستارگانی نظیر ماحرز را در ترکیب خود دارد و پس از این مسابقه بار دیگر بازیکنان به رقابت های باشگاهی خود بازمی گردند تا با پایان این مسابقات، با تمام تمرکز آماده بازی های جام جهانی شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: