کد خبر: ۷۶۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۳۱۷
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور،‌ آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد.
وزش باد شدید در اردبیل/آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور
به گزارش خبرداغ ، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت جوی راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر در محور پیرانشهر - سردشت در استان آذربایجان غربی بارش باران مشاهده می‌شود و همچنین در استان‌ اردبیل وزش باد شدید وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، در مورد وضعیت ترافیکی نیز اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس، از ابتدای محور تا تونل شماره ۵ ترافیک، سنگین است و محدوده تونل ۵ تا کندوان نیمه سنگین است و در ادامه در طول محور شاهد ترافیک پر حجم هستیم. همچنین مسیر جنوب به شمال محور هراز از محدوده آب اسک تا گزنک دارای ترافیک نیمه سنگین است و در ادامه، این محور ترافیک پرحجم دارد. ترافیک پرحجم در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز مشاهده می‌شود.

وی به محورهای استان گیلان اشاره کرد و گفت: مسیر جنوب به شمال محورهای لوشان-رودبار، رشت-لاهیجان و لنگرود-لاهیجان با ترافیک پرحجم همراه هستند.

سرهنگ رحمانی همچنین اضافه کرد: در محورهای رشت-قزوین، زنجان-قزوین و کرج-قزوین در استان قزوین شاهد ترافیک پرحجم و روان هستیم. همچنین در آزادراه قم-تهران و سلفچگان-قم نیز ترافیک پرحجم و روان مشاهده می‌شود. در باند شمالی آزادراه تهران-کرج از پل کلاک تا پل فردیس نیز ترافیک پرحجم است. در ادامه از پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری، در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، همچنین به وضعیت ترافیکی در استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: محورهای آزادراه ملک آباد به مشهد و مشهد-چناران و سبزوار به مشهد پرحجم و روان است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: