کد خبر: ۷۶۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۲
اشتباه برای بازی های دوستانه است. اگر در بازی های دوستانه اشتباه رخ ندهد هیچ گاه تیم به پختگی نمی رسد و در بازی های رسمی اشتباه می کند و اگر در بازی های دوستانه اشتباه رخ ندهد ضرورت برگزاری آن از بین می رود.
اشتباه برای بازی‌های دوستانه استبه گزارش خبرداغ ، تیم ملی در گام نخست در بازی با دوستانه با تونس در فاز دفاعی که نقطه قوتش بود پراشتباه ظاهر شد اما جای نگرانی نیست. بازی تونس بازی رسمی نبود و تا شروع جام جهانی ایران چند بازی دیگر پیش رو دارد و می تواند بازی به بازی این نقطه ضعف ها را برطرف کند و در نهایت با بالاترین میزان آمادگی پا به جام جهانی بگذارد. به گزارش خبرورزشی :این درست که تیم ملی در بازی با تونس شکست خورد اما به دستاوردهای خوبی رسید. دستاوردهایی که ارزش یک شکست را داشت. مثلا اینکه روزبه چشمی در پست هافبک دفاعی بازی کند بهتر از مدافع میانی است. خب اگر بازی با تونس برگزار نمی شد حس و درک این دستاورد برای کی روش غیر ممکن بود. بنابراین باید این بازی و بازی های بعدی را به فال نیک گرفت و به کی روش و تیمش اجازه داد مسیر را دنبال کنند.


اکنون برای هر قضاوتی در مورد تیم ملی زود است. اینکه می گوییم چرا کی روش ترکیب تیمش را دو ماه پیش از آغاز جام جهانی نشناخته سوال بجایی نیست چون ضرورت برگزاری بازی های دوستانه پیش رو شناختن ترکیب تیم ملی است. نمایش در ترکیب باشگاهی با نمایش در ترکیب تیم ملی تفاوت های زیادی دارد و مربی باید بازیکن را در ترکیب تیم ملی ببیند تا عیارها را بشناسد.


بازیکنی هست که در لیگ برتر و در ترکیب تیم باشگاهی فوق العاده است اما در بازی ملی آن کارایی لازم را ندارد و این نتیجه برگزاری بازی دوستانه است.


کی روش و تیمش را باید بعد از اولین بازی نقد کرد. بازی با مراکش. امروز ما ضعف هایی که از تیم ملی می بینیم کی روش هم می بیند با این تفاوت که کی روش ساعت ها روی آن متمرکز می شود و برای رفع نقطه ضعف ها چاره اندیشی می کند و اگر کی روش بعد از بازی از روزبه چشمی دفاع می کند و نمی گوید او بکار پست هافبک دفاعی نمی آید به خاطر حمله ی یک جانبه منتقدین است.


اشتباه در بازی های دوستانه است و از این اشتباه و تکرار آن نباید ناراحت و از تیم ملی نا امید شد. تیمی که در بازی های دوستانه اشتباه می کند به یقین نقطه ضعف هایش را می شناسد و با رفع آن در بازی های رسمی به میدان می رود.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: