کد خبر: ۷۶۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۳۶۴
نماینده مردم تهران گفت: بنده همواره در ایام نوروز از بیمارستان ها بازدید و از بیماران عیادت می کنم.
علیرضا محجوب: تعیین تکلیف کارمندان قراردادی و پیمانی مهم‌ترین اقدام مجلس در ۹۶ بود/ نوروز به عیادت بیماران می‌رومبه گزارش خبرداغ، نماینده مردم تهران گفت: بنده همواره در ایام نوروز از بیمارستان ها بازدید و از بیماران عیادت می کنم.

علیرضا محجوب، نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با  خبرگزاری دانشجو، در خصوص برنامه هایش در ایام نوروز اظهار داشت: بنده همواره در ایام نوروز از بیمارستان ها بازدید و از بیماران عیادت می کنم.

وی با بیان اینکه هیچ گاه مراجعات مردمی را تعطیل نمی کنم، در خصوص مهم ترین بررسی های مجلس در سال گذشته، افزود: قراردادهای موقت کار و پیمانی ها یکی از مهمترین مباحثی بود که در مجلس مطرح شد.

وی چهره شاخص سال 96 را رئیس جمهور برشمرد و خاطرنشان کرد: از جمله تلخ ترین حوادث سال های اخیر می توان به بحث آتش سوزی که عموما به دلیل ضعف محاسبات ایمنی و عدم توانایی کافی امدادرسان صورت می گیرد اشاره کرد که در دو سال گذشته شاهد این اتفاق از جمله آتش سوزی کشتی سانچی، ساختمان پلاسکو، پتروشیمی ها و پالایشگاه تهران نیز بودیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: