کد خبر: ۷۶۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۲۱۶
مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر با اشاره به غرق شدن 5 تبعه افغان در رود مند در روز گذشته، از کشف پیکرهای غرق شدگان با تلاش امدادگران هلال احمر این استان خبر داد.
کشف پیکر ۵ نفر از اتباع خارجی در «رودمند»به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر با اشاره به غرق شدن 5 تبعه افغان در رود مند در روز گذشته، از کشف پیکرهای غرق شدگان با تلاش امدادگران هلال احمر این استان خبر داد.

حسین درویشی گفت: عصر روز گذشته، ۵ نفر از تبعه افغانستان در روستای مسیله واقع در ۵ کیلومتری غرب شهر کاکی شهرستان خورموج در حین شنا غرق شده اند که توسط ۲ نفر از هموطنانشان موضوع اطلاع داده شد.

درویشی ادامه داد: تلاش برای یافتن اجساد توسط نیروهای محلی دیروز بی‌نتیجه بوده است و از طریق معاون کمیته بحران شهرستان دشتی با هلال احمر استان برای پیدا شدن اجساد هماهنگ شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر، وی افزود: تیم سه نفره با تجهیزات کامل امروز به منطقه اعزام شدند که با تلاش امدادگران، پیکرهای 5 فرد غرق شده، از رودخانه رهاسازی و به ساحل منتقل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: