کد خبر: ۷۶۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
تعداد بازدید: ۲۰۵
بدون تعارف بازی‌های تدارکاتی ایران زیاد دندانگیر نیست و بازی با تونس می‌توانست یکی از بهترین آنها محسوب شود. با این وجود کارلوس کی‌روش این مسابقه را تقریبا به ذخیره‌ها بخشید.
تصمیم عجیب کی‌روش در بازی با تونسبه گزارش خبرداغ ، بدون تعارف بازی‌های تدارکاتی ایران زیاد دندانگیر نیست و بازی با تونس می‌توانست یکی از بهترین آنها محسوب شود. با این وجود کارلوس کی‌روش این مسابقه را تقریبا به ذخیره‌ها بخشید.

 

بعید است در جام‌جهانی بازیکنانی مثل خانزاده، چشمی، علی کریمی، امیری و گوچی شانس چندانی برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشند، اما کی‌روش تصمیم گرفت یکی از بهترین بخت‌های تیم ملی برای محک خوردن نفرات اصلی را به این بازیکنان ببخشد و آنها را تست کند؛

 

بانک ورزش: کاری که شاید مثلا می‌توانست در دیدار بعدی با الجزایر انجام بدهد. به هر حال انتظار داشتیم در این بازی ترکیبی نزدیک‌تر به ارنج اصلی را ببینیم، اما کی‌روش طور دیگری صلاح دید.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: