کد خبر: ۷۶۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۴۴۸
صعود استقلال در صورت شکست تیم الریان قطر قطعی خواهد بود به گونه ای که حتی برد الهلال هم در این صورت مانع صعود آبی های پایتخت ایران نیست!
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،صعود استقلال در صورت شکست تیم الریان قطر قطعی خواهد بود به گونه ای که حتی برد الهلال هم در این صورت مانع صعود آبی های پایتخت ایران نیست!

 


استقلالی‌ها در صورتی که سیزدهم فروردین ماه بتوانند تیم الریان را در ورزشگاه آزادی شکست دهند، به مرحله بعد صعود خواهند کرد. اگر استقلال موفق به شکست الریان شود با ۹ امتیاز صدرنشین شده و صعودش قطعی می‌شود، چرا که در صورت پیروزی العین برابر الهلال، در هفته پایانی جدال العین ۷ و الریان ۶ امتیازی برای صعود یک تیم خواهد بود و استقلال هم برای معرفی صدرنشین گروه به مصاف الهلال می‌رود.


پیروزی الهلال برابر العین و یا تساوی دو تیم نیز تاثیری در قطعی بودن صعود استقلال (در صورت شکست الریان) نخواهد داشت و باید دید شاگردان شفر در بازی خانگی حساس هفته پنجم می‌توانند صعودشان را قطعی کنند یا خیر.

 

 

استقلال در حالی در بازی رفت به تساوی دست یافت که جریان بازی در اختیار نماینده کشورمان بود و بارها حملات گسترده‌ای روی دروازه الریان خلق کردند، اما نتوانستند نتیجه را به سود خود تمام کنند.

 

حالا بازی پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه D روز دوشنبه 13 فروردین 1397  ساعت 20:00 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که امیدواریم با موفقیت نماینده خوب کشورمان روبرو شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: