کد خبر: ۷۶۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۴۶۵
رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت در آستانه سال جدید طی پیامی با تبریک آغاز سال 1397 ، برای مشتریان، سهامداران و ذینفعان این بانک سالی سرشار از موفقیت و بهروزی آرزو کرد.
پیام نوروزی مدیر عامل بانک تجارت به مشتریان
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، متن پیام مدیر عامل بانک تجارت به این شرح است:

به نام پروردگار مهر و دوستی

 

باردیگر شکوفه‌های رنگارنگ درختان از زیر برف‌های زمستان سر برون آوردند و بهار دوباره نوید نوشدن زندگی را سر داد. فصلی که همواره امید تازه شدن و بهروزی را با خود به همراه دارد.

بهار، فصل گل و جوانه و پیام‌آور عشق و رویش است و با آمدنش طبیعت لباس سبز بر تن می‌کند و فصل نو شدن انسان، شروع راهی جدید، تصمیم‌های نو و مضاعف شدن تلاش برای دستیابی به آینده‌ای روشن فرا می‌رسد. اکنون فرصت را مغتنم شمرده و از همراهی صمیمانه تمامی مشتریان، سهامداران و ذینفعان مجموعه بزرگ بانک تجارت تشکر می‌نمایم.

بانک تجارت به عنوان یکی از بانک‌های تجاری کشور در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال»، تلاش کرد تا همراستا با سیاست‌های اقتصادی کشور، حمایت ویژه از کارآفرینان و فعالان اقتصادی کشور را در کنار ارائه خدمات نوین بانکی به بهترین شکل به انجام رساند که بی شک، توفیقات به دست آمده در این مسیر را مرهون همراهی و حمایت شما عزیزان هستیم.

اکنون مجموعه کارکنان بانک تجارت در آستانه سال 1397 باردیگر هم‌پیمان شده‌اند تا در راستای دستیابی به اهداف استراتژیک این بانک و ارائه خدمات بانکی در سطوح بین المللی همچون گذشته از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

اینجانب در آستانه عید نوروز، از خداوند کریم، سالی خوش، توأم با سلامتی، سعادت و عاقبت‌بخیری برای یکایک شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان مسئلت دارم.

 

ای نوبهار خندان از لامکان رسیدی ***  چیزی بیار مانی از یار ما چه دیدی

خندان و تازه رویی سرسبز و مشک بویی   ***  همرنگ یار مایی یا رنگ از او خریدی (مولانا)

پیروز و پاینده باشید

رضا دولت آبادی

مدیرعامل بانک تجارت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: