کد خبر: ۷۶۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
تعداد بازدید: ۷۲۹
فال روزانه سه شنبه 29 اسفند 1396
متولد فروردین : شما امروز با خودتان درگیرید و این درگیری بین برنامه ریزی دقیق و بی اختیار بودن شماست . شما مهارتهای مدیریتی بسیار خوبی دارید و می توانید اطلاعات مختلفی را سازماندهی کرده و باعث شوید که دیگران شما را در محور قرار بدهند. شاید کسی به شما تلفن نزند تا از شما بخواهد که گروه مورد علاقه خود را آغاز کنید اما حداقل برای دعوت غیر منتظره ای خود را آماده کنید.

متولد اردیبهشت
: در این روزها استرس شدیدی بر شما غلبه کرده است. شما تلاش‌های زیادی را در جهت کنترل این استرس انجام می‌دهید اما متاسفانه نمی‌توانید از دل نگرانی تان کم کنید پس بهتر است دیگر به این موضوعات فکر نکنید. این نگرانی‌ها در رفتارهای شما تاثیر مستقیمی دارند و باعث می‌شوند که شما رفتار یا صحبت‌هایی را انجام دهید که بعدا از انجام آنها پشیمان شوید.

متولد خرداد : در محل کار تصمیم گیری خیلی سخت است به خاطر اینکه شما دو جنبه از مسائل را می‌بینید و به آن توجه دارید. اما فقط به خاطر اینکه شما نظرات چندگانه‌ای در رابطه با موضوع دارید به این معنی نیست که همه آنها خوب هستند. به سبک و سنگین کردن و فکر کردن در باره این انتخاب‌ها ادامه دهید اما جواب نهایی خود را به بعد از ظهر موکول کنید که ماه به برج عقرب وارد می‌شود. بعد از آن باید بدانید که کدام را را می‌خواهید بروید!

متولد تیر : شما امروز با یک نفر ارتباطی برقرار کرده‌اید که تمام حواستان را برانگیخته کرده، تمام قواعد معمول و عرفی را در هم شکسته و شما را کاملاً از انزوا خارج کرده است. توانایی خاص به وجود آوردن و خلق کردن چیزهای جدید و متفاوت، حتی اگر موضوعاتی غیر واقعی به نظر برسند، مسائلی هستند که شما دوست دارید در مورد آنها با زوج خود صحبت کنید. هر قدر که شما بیشتر در مورد افکارتان صحبت می‌کنید، راه حل‌های خیلی خوبی برای مشکلاتتان کشف می‌شوند.

متولد مرداد
: شما امروز نسبت به خودتان حس خیلی بهتری دارد و این نوع نگرش خیلی خوب است، اما اگر نتوانید به حوادثی که پیرامونتان رخ می‌دهد توجه کنید، تبدیل به فرد خودخواهی خواهید شد! به جای اینکه منکر اشتباهات و اتفاقات بد شوید، سعی در اصلاح شرایط داشته باشید. شما وقتی که می‌توانید بدون شک کردن به خود توانایی‌هایتان را قبول کنید، پس شانس بهتری نیز برای یافتن خوشبختی خواهید یافت.

متولد شهریور : با ورود ماه به چهارمین خانه خود، شما باید توجه بیشتری به امور داخل خانه خود کرده و آنها را بررسی نمایید. هرچند که ممکن است وظایف سنگینی در محل کار خود داشته باشید اما این روزها نباید از اوضاع داخل خانه خود غافل شوید. اگر کمی فعالیت خود را بیشتر کرده و سعی کنید شادابی و نشاط خود را حفظ نمایید، خواهید دید که توانایی انجام هرکاری را خواهید داشت.

متولد مهر
: شما باید شکرگذار خدا برای این نعماتی که دارید باشید چیزهایی مثل خانه و خانواده؛ مخصوصا اگر ساختمان استواری برای زندگی تان داشته باشید. اما اکنون ممکن است احساسات پیچیده ای درباره تعهدات شخصی خود داشته باشید که شما را از داشتن آزادی آنطور که می‌خواهید باز می‌دارد. فقط به یاد داشته باشید که روابط خانوادگی مانند یک چاقوی دو لبه هستند و پاداش های آنها بدون مسئولیت داشتن امکان پذیر نیست. سعی کنید امروز مواظب سخن گفتن خود باشید چرا که فردا نتایج آن را خواهید دید.

متولد آبان : شما معمولا وقتی مجبور به بحث و جدل با کسی می‌شوید به خوبی می‌توانید از این موقعیت ناخوشایند فرار کنید اما امروز مریخ حساس با سیاره حاکم شما عطارد در اتصال است. شما می‌توانید در جستجوی دردسر باشید یا اینکه یک مخالفت و درگیری ساده را به یک موقعیت پیچیده و بسیار سخت تبدیل کنید. خود را قربانی این وسوسه نکنید؛ به خاطر اینکه مجبور می‌شوید که رفتار ناخوشایند تان را اصلاح و حتی با وجود کسانی که با افکارتان مخالفند مجبور می‌شوید همکاری کنید.

متولد آذر
: ظاهرا شما پول کافی برای خریدن چیزی که دوستش دارید و عشق کافی برای راضی کردن دلتان ندارید! اما الان در این شرایط نااراحت کننده درس و اندرز مهمی نهفته است. شما دارید یاد می‌گیرید که می‌توانید با کمتر از این هم کاملا راضی و خشنود باشید. همین الان محدودیت‌هایی که خودتان برای خود ایجاد کرده‌اید را شکسته و سعی کنید که به سادگی نگرش خود را تغییر دهید.

متولد دی
: یک بار دیگر شما بین وظایف کاریتان و مسئولیت‌های خود در خانه قرار گرفته‌اید. در حال حاضر حتی اگر موقتی باشد، شما باید بتوانید هر نوع مشکلی را حل کنید. خوشبختانه دور و بری‌هایتان به خاطر شما و به طور موازی با شما حرکت می‌کنند و با کمک کردن به شما واقعاً معجزه خواهند کرد. شما آدم نادانی نیستید!! اما بهتر است این رازی را که بهتان گفتیم فعلاً به هیچ کس نگویید!

متولد بهمن
: امروز وقت گذرانی كردن با دوستانتان چیزی است كه شما واقعاً بهش احتیاج دارید. خوشبختانه الان هم شرایط مهمانی رفتن و مهمانی گرفتن فراهم است. باجود چهار سیاره در یازدهمین خانه شما كه تشكیل یك گروه داده‌اند، اطراف شما از افراد هم فكر خودتان احاطه شده است. پس به افراد گروه ملحق شوید؛ راه حل‌هایی كه آنها در ذهنشان دارند ممكن است از راه حل‌های شما بسیار بهتر باشند ولی ابتدا اینگونه به نظر نرسند.

متولد اسفند
: اگرچه شما از موقعیتی که در آن قرار دارید خشنود و راضی نیستید، با این وجود آماده اید که برای لحظاتی دست از جنگ و ستیز بردارید و همه چیز را آسان بگیرید. متاسفانه، ممکن است شرایط با شما همراهی نکنند، به این ترتیب شما نیاز خواهید داشت که به فکر حل مشکلات و مسائل غیر قابل انتظار باشید. علاوه بر این، شما اکنون می‌توانید یک پیشرفت اساسی در کارتان داشته باشید. پس یک نفس عمیق کشیده و گام محکمی‌برای آغاز روز خود بردارید.


پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: