کد خبر: ۷۶۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۶۳۵
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد؛
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه روز ۲۹ اسفند تا ۲۴ ساعت مکالمات ثابت به ثابت درون استانی مخابرات رایگان شده است.
مکالمات ثابت به ثابت درون استانی «تبریک سال نو» رایگان شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از رایگان شدن 24 ساعته مکالمات درون‌استانی تلفن ثابت به ثابت هم‌زمان با تحویل سال نو خبر داد.

وی نوشت: در راستای مسئولیت اجتماعی در بعد مشتریان شرکت مخابرات ایران مکالمه رایگان 24 ساعته درون استانی برای مکالمات ثابت به ثابت در نظر گرفته است که مشتریان می‌توانند از ساعت 19:45 دقیقه روز 29 اسفند هم‌زمان با تحویل سال نو به مدت 24 ساعت از این عیدی استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
0
کاربر مهمان

1396/11/02 12:27

درخواست از مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران من ۳۰ سال در شرکت مخابرات استان تهران خدمت کرده و اکنون بازنشسته ام از مدیرکل بارها تقاضا کردم که تنها فرزندم را در شرکت مخابرات استان تهران مشغول کار کنند که نکردند. اکنون از مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران می خواهم به خواسته من پیرمرد عمل کنند و فرزند بیکار و تحصیلکرده ام را در شرکت مخابرات استان تهران مشغول بکار کنند. با تشکر مرتضی میرزابابائی ۳۸ ماه درجبهه های نبرد حق علیه باطل حضورداشته.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: