کد خبر: ۷۶۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۱۸۹
علاالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر آمریکا از برجام خارج شود ما با یک وضعیت جدیدی مواجه خواهیم بود که براساس منافع ملی‌مان در عرصه جدید تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
بروجردی:خروج آمریکا از برجام جزو احتمالات قوی است /این اتفاق بیفتد برجام خاصیتش را از دست می‌دهدبه گزارش خبرداغ ، علاالدین بروجردی نماینده بروجرد و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اظهارات اخیر نتانیاهو و احتمال خروج ترامپ از برجام گفت: خروج از برجام از سوی آمریکا جزو احتمالات قوی است.

وی تصریح کرد: این صحبت‌ها مهر تایید مجددی است بر پیمان‌شکنی آمریکا در عرصه بین‌المللی و اگر این اتفاق بیفتد عملا برجام خاصیت اصلی خود را از دست می‌دهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: اگر آمریکا از برجام خارج شود ما با یک وضعیت جدیدی مواجه خواهیم بود که بر اساس منافع ملی‌مان در عرصه جدید تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

منبع: اعتمادآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: