کد خبر: ۷۶۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۲۳۴
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از وضعیت عادی تردد در محورهای منتهی به بهشت زهرا(س) خبر داد و اعلام کرد که فردا هم حضور پلیس راهور در محورهای بهشت زهرا ادامه خواهد داشت.
وضعیت ترافیک در بهشت زهرا در آخرین پنجشنبه سالبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از وضعیت عادی تردد در محورهای منتهی به بهشت زهرا(س) خبر داد و اعلام کرد که فردا هم حضور پلیس راهور در محورهای بهشت زهرا ادامه خواهد داشت.

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی محورهای اطراف بهشت‌زهرا(س) اظهارکرد:‌ همکاران من در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از صبح امروز در محورهای منتهی به بهشت زهرا(س) در آماده‌باش کامل هستند و استقرارشان تا عصر امروز هم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فردا نیز ماموران راهور در معابر منتهی به بهشت زهرا در آماده باش هستند، گفت: درخواست ما از شهروندان این است که حتما با وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه مترو خود را به بهشت زهرا(س) برسانند و اگرچنانچه قصد استفاده از خودروی شخصی را دارند از مناسب‌ترین مسیرها برای تردد استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: