کد خبر: ۷۶۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۷
در گفت‌وگوی تلفنی ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی با قائم مقام وزارت کشور ترکیه اوضاع امنیتی منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
گفت‌وگوی تلفنی معاون امنیتی و انتظامی با قائم مقام وزارت کشور ترکیه

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در این گفت‌‌وگو دو طرف ضمن ابراز خرسندی از روابط خوب میان وزارتخانه‌های کشور ایران و ترکیه،  در راستای اجرای موافقتنامه امنیتی میان دو کشور بر اجرای بندهای صورت جلسات کارگروه‌های مشترک امنیتی تاکید کردند.

در این مکالمه تلفنی که در پایان هفته گذشته انجام شد، اوضاع امنیتی منطقه مورد بررسی قرار گرفت و دو طرف ضرورت حفاظت از مرزهای مشترک و انجام ملاقات‌های مستمر مرزبانان و سایر مقامات سیاسی و انتظامی دو کشور در قالب‌های تعریف شده قبلی را یادآور شدند.

گفتنی است گفت‌وگوها بین مقامات وزارت کشور ایران و ترکیه بصورت مستمر و در راستای تحکیم روابط امنیتی و انتظامی دو کشور انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: