کد خبر: ۷۶۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۵
رییس پلیس آگاهی استان کرمان به تشریح ماجرای سرقت مسلحانه چهارشنبه هفته گذشته در کرمان پرداخت.
ماجرای سرقت مسلحانه هفته گذشته در کرمان چه بود؟
به گزارش خبرداغ ، سرهنگ یدالله حسن‌پور امروز 20 اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ساعت 12 روز چهارشنبه 16 اسفندماه مامورین پلیس متوجه یک خودروی سرقتی پراید شدند و اقدام به تعقیب آن کردند، در همان زمان یک سرویس مدرسه در حال پیاده کردن دانش‌آموزان بود و این سارق اقدام به شلیک به سمت مامورین پلیس کرد اما پلیس برای آنکه به دانش‌آموزان و مردم آسیبی وارد نشود، مسلحانه وارد عمل نشد.

وی ادامه داد: این سارق اقدام به ربودن سرویس مدرسه نمود و فرار کرد، شایان ذکر است که هیچ دانش‌آموزی در خودرو نبوده است، پلیس به تعقیب خود ادامه داد و در حالی که سارق به سمت پلیس شلیک می‌کرد اما پلیس به دلیل حفظ جان مردم اقدام مسلحانه انجام نداد سپس این سارق از ماشین سرویس مدرسه خارج شده و با اسلحه اقدام به سرقت یک خودروی دیگر کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان اعلام کرد: مامورین پلیس در کمتر از 12 ساعت با اقدامات اطلاعاتی محل اختفای این سارق را کشف و او را دستگیر کردند.

وی با بیان این که اقدامات موثر پلیس باعث کاهش سرقت‌ها و قتل‌های استان شده است، خاطرنشان کرد: هیچ قتلی در استان لاینحل نبوده است و همه قتل‌های استان کشف شده‌اند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: