کد خبر: ۷۶۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۳۰۶
دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان گفت: از آنجایی که مردم به خصوص در شهرهای بزرگ به صورت فهرستی رای می‌دهند، جبهه پیروان خط امام و رهبری و همچنین احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب با توجه به شعبه‌های موجود در سراسر کشور تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه انجام می‌‌دهند.
سجادی: برنامه‌ریزی جبهه پیروان برای انتخابات مجلس یازدهم/ تطبیق احزاب عضو جبهه با قانون جدیدبه گزارش خبرداغ،سیدکمال سجادی در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره آخرین وضعیت جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه کنگره این جبهه در زمان مقرر برگزار می‌شود به تشکیل کنگره‌ تشکل‌های عضو این جبهه اشاره کرد و گفت: طبق قانون جدید احزاب، تشکل‌های عضو جبهه پیروان از جمله جامعه اسلامی کارمندان و جمعیت پیروان زینب و همینطور جمعیت پیروان انقلاب اسلامی در آذرماه تشکیل شد و شورای مرکزی و دبیران کل آنها انتخاب شدند.

وی ادامه داد: خان‌محمدزاده به عنوان دبیر کل جامعه پیروان زینب و حبیب الله بوربور به عنوان دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی انتخاب شدند.

دبیرکل جمعیت اسلامی کارمندان افزود: پس از تشکیل این کنگره‌ها و انتخاب شورای مرکزی و دبیرکل این تشکل‌ها، نتایج آن جهت تمدید مجوز به وزارت کشور ارسال شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از احزاب اصلاح‌طلب هم همین رویه را دنبال کرده‌اند، به نقد و بررسی و پیشنهادات ارائه شده در خانه احزاب اشاره و عنوان کرد که بر اساس قانون جدید در راستای تشکیل کنگره‌ها عمل شده است.

سجادی با اشاره به عضویت جامعه اسلامی کارمندان در آی پک (اتحادیه احزاب آسیایی) از فعالیت و برنامه‌ریزی برای انتخابات بعدی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: از آنجایی که مردم به خصوص در شهرهای بزرگ به صورت فهرستی رای می‌دهند، جبهه پیروان خط امام و رهبری و همچنین احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب با توجه به شعبه‌های موجود در سراسر کشور تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه انجام می‌‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: