کد خبر: ۷۶۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۳۱۸
این حسن زمانی قشنگ آدم را خسته می‌کند.
استقلالی‌ها یک ستاره هم روی کت این آقا بچسبانید و خلاص!/ خدا را شکر حسن زمانی جای نیوتن نبودبه گزارش خبرداغ، این حسن زمانی قشنگ آدم را خسته می‌کند. او پارسال منتقد علیرضا منصوریان بود و حالا که جانشین منصوریان در استقلال نتایج خوبی گرفته، آقای زمانی مدام مصاحبه می‌کند و می‌گوید دیدید گفتم منصوریان به درد نمی‌خورد؟

 

او بعد از بازی با العین هم همین مساله را تکرار کرده و گفته در امارات از او تشکر می‌کردند که منصوریان را برداشته. زیاده‌روی زمانی در این مورد باعث شد بالاخره صبر سرمربی سابق سر بیاید و منصوریان با انتشار پستی کنایه‌آمیز، به او طعنه بزند.

 

خدا را شکر حسن زمانی جای نیوتن نبود و قدرت جاذبه را او کشف نکرد، وگرنه تا آخر تاریخ هر چیزی هر جا زمین می‌افتاد زمانی ظاهر می‌شد و می‌گفت دیدید گفتم زمین جاذبه دارد! به مدیران استقلال پیشنهاد می‌شود به مناسبت تغییر کادرفنی یک ستاره روی کت زمانی بزنند، شاید او بی‌خیال شد.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: