کد خبر: ۷۶۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۱۰۳۵
رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: در صورت اثبات تخلف تنبیه بدنی دانش آموز یکی از دبستانهای این شهرستان توسط معلم وی، با فرد خاطی برخورد می شود.
تنبیه بدنی دانش آموز توسط معلم در گناباد/ آموزش و پرورش: در صورت اثبات با معلم برخورد می کنیم
به گزارش خبرداغ ، هادی محمدپور عصر شنبه افزود: در پی اطلاع از تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان مقطع دبستان توسط معلم وی مراتب در اولویت رسیدگی قرار گرفت. معلم مربوطه در مواجهه با خانواده این دانش آموز منکر تنبیه بدنی شده اما موضوع توسط واحد رسیدگی به تخلفات اداره آموزش و پرورش گناباد به صورت خاص در دست بررسی است.

وی ادامه داد: در صورت اثبات تنبیه بدنی این دانش آموز و صرفه نظر نکردن خانواده از شکایت خود از معلم، این فرد به واحد رسیدگی به تخلفات و مرجع قضایی معرفی و با وی برخورد می شود.

در پی تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دبستان شهید مقیمی گناباد توسط معلم وی، پدر دانش آموز روز شنبه در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس آموزش و پرورش این شهرستان که نسخه هایی از آن برای امام جمعه و فرمانداری گناباد و حراست اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ارسال کرد خواستار رسیدگی به موضوع و برخورد با این معلم شد.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک معلم ازکاشان
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
سلام ،هیچ معلمی بدون دلیل تنبیه نمی کند .این دانش آموزیک خطایی کرده که تنبیه شده.بیشترتنبیهات به خاطربی انظباتی است برای درس نخواندن معلمهاتنبیه نمی کنند چون اهمیتی نداردامابی نظمی جنبه عمومی داردزیرا آرامش کلاس ومدرسه بهم می ریزد.شماخطای دانش آموزراهم ذک کنید .
آتشدل
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
فعلا چیری ثابت نشده چرا با آبروی معلمان بازی می کنید .فعلا که جرمش به اثبات نرسیده یک درصد احتمال بدین که دانش آموز دروغ گفته باشه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: