کد خبر: ۷۶۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۳۴۳
سرپرست سپاهان خبر مذاکره با سپاهان را تکذیب کرد.
واکنش سرپرست سپاهان به جذب ستاره پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، در خبرها آمده بود که سرپرست باشگاه سپاهان از علاقه این باشگاه به جذب مسلمان و مذاکره با وی در پایان فصل صحبت کرده است که با توجه به مقطعی از فصل که در آن هستیم این اظهار نظر عجیب به نظر می‌رسید.

 

تابش در این خصوص اظهار داشت: من هرگز نگفتم مسلمان گزینه ماست و قرار است مذاکره‌ای با او داشته باشیم. فصل هنوز تمام نشده و ما با بازیکنی وارد مذاکره نشدیم و اگر تیم دیگری هم با بازیکن ما وارد مذاکره شود ناراحت خواهیم شد پس خودمان چنین کاری نمی‌کنیم.

 

وی افزود: مسلمان بازیکن خوبی است و ممکن است پایان فصل مورد نظر ما باشید یا نباشد. هنوز فهرست خرید سپاهان مشخص نیست و هدف اصلی ما هم حفظ شاکله تیم است که به همین منظور به زودی مذاکره با بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود و مورد نظر کادرفنی هستند آغاز خواهد شد.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: