کد خبر: ۷۶۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۱۹۸
سرمربی تیم ملی کشورمان در CIP فرودگاه امام خمینی با برانکو سرمربی پرسپولیس رو در رو نشد.
پشت پرده روبرو نشدن برانکو و کی‌روش در CIP فرودگاه/ این دو مربی جنگ سردی را مدت هاست با یکدیگر برپا کرده اندبه گزارش خبرداغ،روز گذشته و زمانی که بازیکنان پرسپولیس قصد داشتند راهی امارات شوند در CIP فرودگاه امام خمینی با کی‌روش رو در رو شده و با او به خوش و بش پرداختند.

 

این در حالی است که برانکو سرمربی تیم پرسپولیس و یکی از منتقدان جدی کی‌روش با وجود حضور در این قسمت از فرودگاه اما با سرمربی تیم ملی رو در رو نشد.

 

برخی از مسئولان تیم پرسپولیس با بردن برانکو به قسمت انتهایی CIP فرودگاه و با درخواست از او خواستند تا زمانی که کی روش در این محوطه قرار دارد از قسمت انتهایی بیرون نیاید تا با سرمربی پرتغالی تیم ملی رو در رو نشود.

 

در ماه های اخیر تنش های برانکو و کی روش کمتر شده اما این دو مربی جنگ سردی را مدت هاست با یکدیگر برپا کرده اند و بارها علیه هم مصاحبه هایی داشتند.

 

برانکو از برخی از تصمیمات و برنامه های کی‌روش ناراحت است و کی روش هم برانکو را به برهم زدن برنامه های تیم ملی متهم کرده است.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: