کد خبر: ۷۶۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
تعداد بازدید: ۳۳۸
نصرا... عبداللهی مدیر تیم استقلال گفت:داور تازه‌کار هم آن پنالتی‌ها را نمی‌گرفت .
در عمرم چنین قضاوتی ندیده بودم/ شکایت به AFC هم فایده‌ای نداردبه گزارش خبرداغ ، نصرا... عبداللهی مدیر تیم استقلال هم از اتفاقات بازی تیمش مقابل العین متعجب و حیرت‌زده بود.


* اوضاع روحی تیم چطور است؟
خوب است. هر قدر پیش از بازی بین بچه‌ها انگیزه می‌دیدیم حالا آن را ضرب در 2 کنید. اتفاقاتی که در بازی رخ داد واقعاً باعث آزار و اذیت تیم شد؛ هم تیم داخل زمین هم ما که بیرون نشسته بودیم.


* بیشتر توضیح می‌دهید؟
بچه‌های تیم ما مردانه مبارزه کردند ولی داور پنالتی‌هایی را به سود العین گرفت که هیچ داور تازه‌کاری هم به گرفتن آنها اقدام نمی‌کرد. با این همه باید تک‌تک بازیکنان تیم را ستایش کرد که به خوبی روی اعصاب‌شان کنترل داشتند و نگذاشتند این اتفاقات عجیب و غریب فوتبالشان را تحت تأثیر قرار دهد.


* در این باره با مسئولان برگزاری بازی حرفی نزدید؟
اتفاقاً ناظر بازی را دیدم. از او سؤال کردم که این چه داوری‌ای بود بن‌یعقوب برای ما کرد؟ این همه اشتباه مگر ممکن است. به او گفتم تا به حال در عمر فوتبالی‌ام قضاوتی تا این اندازه یک طرفه ندیده بودم.


* جوابی نداد؟
نه! فقط گوش کرد و گفت «خسته نباشید» اما این داور اگر می‌خواست پنالتی بگیرد باید خطایی که روی تیام رخ داد را می‌گرفت. به وضوح آن صحنه را دید ولی اعتنایی به آن نکرد. کار برای استقلال خیلی سخت شده بود ولی باید باز هم به بازیکنان تیم تبریک گفت و تحسین‌شان کرد که تا این اندازه مردانه جنگیدند.


* از شکایتی که به AFC کردید نتیجه‌ای می‌گیرید؟
بعید می‌دانم. ناظر و نماینده ‌AFC همه چیز را دیده‌اند و اگر قرار باشد تصمیمی برای بازی ما گرفته شود همان شب انجام می‌دادند ولی اگر شکایت کنیم باز هم نهایتاً داور را محروم می‌کنند و نتیجه تغییر نمی‌کند.


* برای بازی برگشت چه انتظاری دارید؟
لازم به گفتن ما نیست. مردم دیدند چه اتفاقی برای تیم افتاد و حتم داریم که آزادی را پرتر از همیشه می‌کنند. بازی هم که شب است و قطعاً شب سختی را برای العینی‌ها رقم خواهند زد.


* تساوی عادلانه بود؟
هرگز! بچه‌های ما برنده بازی بودند و پنالتی دوم را نباید در جریان بازی محسوب کرد. گر چه پنالتی اول هم درست نبود و حسینی آن را مهار کرد ولی معتقدم تساوی ناعادلانه بود و 2 امتیاز زوری از ما گرفتند.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: