کد خبر: ۷۶۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۴۲۷
در بازی پرسپولیس و السد بلافاصله بعد از اينكه براي پرسپوليس اعلام پنالتي شد، علي عليپور توپ را برداشت و خودش پشت ضربه ايستاد.
یک سوءتفاهم در مورد علی علیپور/ بعید است اینکاره باشی برادر!/ علي عليپور توپ را برداشت و خودش پشت ضربه ايستادبه گزارش خبرداغ،در بازی پرسپولیس و السد بلافاصله بعد از اينكه براي پرسپوليس اعلام پنالتي شد، علي عليپور توپ را برداشت و خودش پشت ضربه ايستاد. با اين وجود او پنالتي‌اش را به بدترين شكل ممكن زد؛ يك ضربه آرام و زميني كه گلر الوصل فاصله‌اي تا مهار آن نداشت.

 

 

عليپور پنالتي معروفش در دربي رفت را هم خيلي بد زد و چيزي نمانده بود توپ به اوت برود. طبعا اين واقعيت براي پرسپوليسي‌ها شيرين نيست، اما آنها كه هميشه با كابوس پنالتي‌زنان بد مواجه بودند، روي عليپور هم زياد نمي‌توانند حساب كنند.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: