کد خبر: ۷۶۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۵۸
نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و پس از بیانیه روز گذشته به وزیر تعاون در این زمینه، حقوق معوق بهمن ماه بازنشستگان فولاد واریز شد.
حقوق معوق بهمن ماه بازنشستگان فولاد واریز شد/ پیگیر حقوق اسفند ماه و عیدی هستیم
به گزارش خبرداغ ، با پیگیری‌های محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و کانون بازنشستگی فولاد استان کرمان طی بیانیه محکمی که روز گذشته به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسؤولان مربوطه انجام شد حقوق معوق بهمن ماه بازنشستگان فولاد واریز شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در پی عدم پرداخت حقوق معوق بهمن ماه بازنشستگان فولاد بیانیه‌ای تنظیم و برای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسؤولان مربوطه فرستاده شد که با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت کانون بازنشستگی صندوق فولاد، حقوق معوق بهمن ماه بازنشستگان صنعت فولاد واریز شد.

زاهدی خاطرنشان کرد: تا این لحظه حقوق معوق حساب‌های بانک ملی پرداخت و به‌ زودی حساب‌های بانک‌های رفاه، کشاورزی و صادرات هم پرداخت خواهد شد.

وی عنوان کرد: به بازنشستگان زحمتکش فولاد قول می‌دهیم که پیگیر حقوق اسفند ماه و عیدی آنها هم خواهیم بود.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: