کد خبر: ۷۶۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۲۶۹
سنگربان کروات تیم فوتبال پرسپولیس برای تمدید قرارداد به توافق اولیه رسیده است.
بازیکن مورد علاقه هواداران با پرسپولیس به توافق رسیدبه گزارش خبرداغ،تیم فوتبال پرسپولیس که از پنجره نقل و انتقالات محروم است قصد دارد هرطور شده بازیکنان فعلی اش را حفظ کند و مسوولان باشگاه از همین حالا به دنبال تمدید قراردادها هستند. بوژیدار رادشوویچ گلر دوم پرسپولیسی ها قصد دارد در این تیم ماندگار شود و او مذاکرات مقدماتی خود را برای تمدید قرارداد با این باشگاه انجام داده است.

 

رادو تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد و قرار است برای دو فصل دیگر در جمع سرخپوشان حضور داشته باشد. توافق اولیه این بازیکن با باشگاه پرسپولیس انجام شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قرارداد نهایی به زودی به امضای طرفین خواهد رسید.همچنین از باشگاه خبر می رسد رادو از هفته 26 لیگ برتر فیکس بازی خواهد کرد تا بیرانوند استراحتی برای حضور قدرتمند تیم ملی داشته باشد.

 

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: