کد خبر: ۷۶۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۳۲۸
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خوزستان از بازگشت کیف گمشده حاوی مدارک و یک میلیارد ریال چک به صاحبش توسط پلیس وظیفه شناس هفتکل خبر داد.
فرماندهی انتظامی: بازگشت کیف گمشده حاوی مبلغ میلیاردی به جیب صاحبش
به گزارش خبرداغ،سرهنگ علی شوهانی، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خوزستان بیان کرد: یکی از کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان هفتکل در حین انجام وظیفه با يک كيف جیبی برخورد می کند.

وی در ادامه اظهار داشت: اين افسر وظيفه شناس پس از بررسی محتويات كيف، تعدادی مدارک شناسایی و یک برگ چک بانکی امضا شده به مبلغ یک میلیارد ریال را پيدا و با انجام پیگیری های لازم، مالک کیف را شناسایی کرده و متعلقات او را با تنظیم صورت جلسه تحویل وی می دهد.

سرهنگ شوهانی، صداقت و امانتداری را يكی از خصايص پليس عنولن و اذعان کرد: ترويج فرهنگ امانتداری در رشد و تعالی آحاد جامعه ضروری و اقدام این افسر وظیفه شناس برای ساير کارکنان و آحاد مردم الگو است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: