کد خبر: ۷۶۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۳۱۵
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که ۵ کمیته برای استیضاح وزرای راه، رفاه، آموزش و پرورش، کشور و جهاد کشاورزی در این فراکسیون تشکیل شده است.
تشکیل کمیته‌هایی در فراکسیون امید برای استیضاح ۵ وزیر کابینه
به گزارش خبرداغ،بهرام پارسایی اظهار کرد: در پی جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید، ۵ کمیته برای بررسی استیضاح وزرای راه، رفاه، آموزش و پرورش، کشور و جهاد کشاورزی تشکیل شد که ۵ نفر از اعضای فراکسیون در کمیته عضویت دارند و قرار است عملکرد وزرا و موارد استیضاح را بررسی و جمع‌بندی کنند.

وی با بیان اینکه نظرات اعضای فراکسیون امید درباره استیضاح وزرا متفاوت است، یادآور شد: اکثریت اعضا بر این نکته اتفاق نظر دارند که نیاز به تغییراتی در دولت وجود دارد و البته این کار باید در راستای تقویت دولت باشد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پایان گفت که پس از ارائه گزارش کمیته‌های ۵ گانه، مجمع عمومی فراکسیون امید درباره استیضاح وزرا به تصمیم نهایی خواهد رسید.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: