کد خبر: ۷۶۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
تعداد بازدید: ۲۳۸
داریوش یزدانی:
پیشکسوت استقلال گفت: العین یکی از قدرتمند ترین و حرفه‌ای ترین تیم‌های آسیا است و من مطمئنم آنها پیروزی فصل قبل شان را فراموش کرده و با برنامه به میدان می‌آیند.
العین بدون توجه به نتیجه فصل قبل مقابل استقلال حاضر می‌شودبه گزارش خبرداغ ، داریوش یزدانی با اشاره به دیدار امروز آبی پوشان مقابل العین اظهار داشت: العین سالهاست از چارچوب‌های حرفه‌ای عبور کرده و بی‌تردید باید این تیم را یکی از حرفه‌ای ترین تیم های آسیا دانست. بازیکنان این تیم سالهاست با مربیان بزرگ و حرفه‌ای کار می‌کنند و برای همین من یقین دارم این تیم بدون ذهنیت نسبت به نتیجه فصل قبلش مقابل استقلال به میدان می‌آید. در حالی که فکر و ذهن بچه‌های ما این است که اتفاق فصل قبل را پاک کنند.

 

وی اضافه کرد: آنچه در تیم العین مشخص است سرعت مناسب در گردش توپ  توسعه بازی مالکانه در طول و عرض زمین و بر هم زدن توازن تیمی، تعادل در دفاع و یافتن فضاهای بین خط دفاع و هافبک حریفان و سپس فرارهای مورب هافبک-مهاجمان این تیم است. این ترفند، شگرف، و رمز موفقیت تیم العین است که در سال های اخیر به آن متوسل شده است. 

 

پیشکسوت تیم استقلال تصریح کرد:  نقطه ضعف این تیم مدافعان کناری‌اش هستند که استقلال باید ابتدا توانایی حذف خط هافبک العین را با گردش توپ و تغییر منطقه بازی داشته باشند و سپس استفاده بهینه از عرض زمین و قرار گرفتن در موقعیتهای یک در مقابل یک. 

 

یزدانی ادامه داد: در فاز دفاعی استقلال نیاز به حذف بازیکنان خط میانی العین دارد که با توجه به سبک بازی و جنس بازیکنان و قوه خلافیت در میانه میدان جهت دریافت توپ در فضای بین خط دفاعی و هافبک حریف و استفاده بیشتر از کانال مرکزی جهت بازیسازی سیستم ١-١-٤-٤ و آزادی عمل بیشتر به جپارف در کارهای تهاجمی می‌تواند یکی از راه حل ها باشد. 

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: