کد خبر: ۷۶۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
تعداد بازدید: ۱۹۷
حاجی‌دلیگانی در تذکر شفاهی:
نماینده مردم شاهین‌شهر گفت: بلاتکلیف گذاشتن نرخ ارز باعث شده است ارزش پول ملی کشور زیر سوال برود و قدرت خرید مردم کاهش پیدا کند.
بلاتکلیف گذاشتن نرخ ارز باعث شده ارزش پول ملی کشور زیر سوال برود/ رییس‌جمهور چرا سیف را برکنار نمی‌کند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به عملکرد بانک مرکزی اظهار داشت: باک مرکزی با عملکرد نادرستش باعث شد صد هزار میلیارد تومان از سرمایه مردم در موسسات از بین برود و میلیون نفر سرمایه‌گذار دچار استیصال شوند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین بلاتکلیف گذاشتن نرخ ارز باعث شده است ارزش پول ملی کشور زیر سوال برود و قدرت خرید مردم کاهش پیدا کند این در حالی است که از صدا و سیما و رسانه‌ها حرف‌هایی زده می‌شود که مسئولان به آن عمل نمی‌کنند.

وی گفت: قرار بود تا پایان بهمن ماه ۹۶ وضعیت سپرده گذاران موسسات مالی تعیین تکلیف شود، در این زمینه رئیس جمهور نیز صحبت کرده بود اما کسی به این حرف‌ها عمل نکرده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: چرا رئیس جمهور با توجه به مدیریت و اشکالات ایجاد شده از سوی سیف او را برکنار نمی‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: