کد خبر: ۷۶۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۸۲
رهبر انقلاب تاکید کردند: در تهران، باغ‌ها و باغستان‌هایی وجود دارد که برخی به دنبال دست‌اندازی به آنها هستند اما باید جلوی این کار که ضربه به زندگی و آسایش شهری است، گرفته شود.
رهبر انقلاب: مسئولان باید مانع از بین رفتن درختان موجود در شهرها شوند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، به‌مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، رهبر انقلاب دو اصله نهال میوه غرس کردند.

آیت الله خامنه‌ای سپس در سخنانی روز و مراسم درختکاری را رسمی مبارک در سراسر کشور دانستند و با اشاره به اهمیت و برکات گیاهان، جنگلها و مراتع در حفظ هوا و آب، زیبا و تماشایی کردن فضای زندگی و تولید محصولات مفید برای بشر، خطاب به مسئولان تأکید کردند: مسئولان باید مانع از بین رفتن درختان موجود در شهرها شوند.

ایشان افزودند: در تهران، باغ‌ها و باغستان‌هایی وجود دارد که برخی به دنبال دست‌اندازی به آنها هستند اما باید جلوی این کار که ضربه به زندگی و آسایش شهری است، گرفته شود.

رهبر انقلاب اسلامی مسئولان دستگاه‌های مربوط از جمله وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو را به جدی گرفتن مسئله آبخیزداری در خصوص کاشت درخت و فضای سبز توصیه کردند و گفتند: اجرای این سیاست می‌تواند از عواملی باشد که مانع بروز ریزگردها و سیلاب‌ها شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: