کد خبر: ۷۶۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
تعداد بازدید: ۲۷۴
مدافع تیم فوتبال الوصل گفت:منتظر جبران شکست برابر پرسپولیس در بازی برگشت هستیم.
به گزارش خبرداغ،علی عبدالله الانصاری در رابطه با شکست دو بر صفر تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی برای ما بود. تیم ما بازی را واگذار کرد اما منتظر جبران نتیجه این بازی در بازی برگشت هستیم.

 

وی افزود: با حریف قدرتمندی بازی کردیم اما در دقایق پایانی مسابقه بازی را در اختیار گرفتیم و بهتر از حریف بودیم اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه را تغییر دهیم.

 

مدافع تیم فوتبال الوصل امارات در رابطه با شناخت تیمشان از پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس فصل گذشته در آسیا در بین چهار تیم برتر قرار داشت و در لیگ کشورش هم قهرمان است. خودمان را برای بازی سخت آماده کرده بودیم و پرسپولیس همچنین بازیکنان تکنیکی خوب داشت.

 

الانصاری خاطر نشان کرد: پرسپولیس حریف تیم قدرتمندی است اما ما هم تلاش می‌کنیم تا در بازی هفته آینده بتوانیم بهتر بازی کنیم و نتیجه این بازی را با برد پرسپولیس جبران کنیم.

 

وی در مورد اینکه الوصل سه شکست در دور اول به دست آورده و با توجه به وضعیت گروه آیا تیمش شانسی برای بالا آمدن از گروه دارد، تصریح کرد: در فوتبال هیچ جیز غیر ممکن نیست. باید از بازی برگشت امتیاز لازم را بگیریم  و از برد پرسپولیس شروع کنیم اما واقعا در گروه سختی قرار داریم.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
به جای شکست دادن پرسپولیس استقلال تهران که با العین بازی دارد را شکست دهیدو بعنوان تیم اول صعود کنید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: