کد خبر: ۷۶۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
تعداد بازدید: ۲۰۴
پرسپولیس چه ببرد و چه ببازد، ترکیب اصلی‌اش به خاطر حضور یکی دو بازیکن مورد انتقاد است.
برانکو به گرشاسبی چه گفت؟!/  باخت در شهرآورد هم پس از ۱۸ هفته‌ اتفاق افتادبه گزارش خبرداغ،پرسپولیس چه ببرد و چه ببازد، ترکیب اصلی‌اش به خاطر حضور یکی دو بازیکن مورد انتقاد است.

 

انتقادهایی که در نهایت منجر به نیمکت‌نشینی محسن ربیع‌خواه در بازی با الوصل شد و سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به آنها می‌گوید: «ما ستاره‌های خوبی در اختیار داریم و همان‌ها باعث شدند در حال‌ حاضر با ۱۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول لیگ برتر بایستیم.

 

برانکو هر روز و تقریبا همیشه در کنار بازیکنان حضور دارد و بهتر است که خودش درباره ترکیب تیم تصمیم‌ بگیرد. باخت در شهرآورد هم پس از ۱۸ هفته‌ اتفاق افتاد که البته در فوتبال اتفاق عجیبی نبود.»

 

جالب‌ اما وقتی بود که خبرنگار از گرشاسبی پرسید آیا او یا کمیته فنی باشگاه روی تصمیم‌های برانکو و ترکیب پرسپولیس در بازی‌های مختلف نظارت می‌کنند یا نه: «من آدمی نیستم که در مسائل فنی دخالت کنم. آنقدر هم به کادر فنی اعتماد داریم که نیاز به چنین کاری نباشد. هر چند از نظر حرفه‌ای هم کار درستی نیست. برانکو به من و باشگاه اعلام کرده که کسی در کارش دخالت نکند و اجازه بدهیم خودش کارش را انجام بدهد.»

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: